Πώς το επιχειρηματικό μοντέλο των Big Tech πωλεί τα βαθύτερα μυστικά σας για το κέρδος
Η διαφήμιση έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων για πολλές διαδικτυακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των δημοσιογραφικών ειδήσεων. Ωστόσο, με την εμφάνιση “εξατομικευμένων διαφημίσεων”, η βιομηχανία ψηφιακών διαφημίσεων ελέγχεται όλο και περισσότερο από εταιρείες δεδομένων και τεχνολογίας και όχι από εταιρείες πολυμέσων και δημιουργούς περιεχομένου. Η έρευνα «Targeted Online: An industry broken by design and … Συνεχίστε να διαβάζετε το Πώς το επιχειρηματικό μοντέλο των Big Tech πωλεί τα βαθύτερα μυστικά σας για το κέρδος.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί