Οι εταιρείες που ελέγχουν τις μυστικές μας ταυτότητες
H Privacy International δημοσίευσε μια έρευνα σχετικά με τις πρακτικές συλλογής δεδομένων των εταιρειών διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν μια υποθετική εικόνα σας. Η μελέτη δείχνει ότι τα προφίλ που δημιουργήθηκαν για τα υποκείμενα των δεδομένων βασίζονται σε πληροφορίες που συγκεντρώνονται από ελλιπή δεδομένα και ολοκληρώνονται χρησιμοποιώντας αλγόριθμους μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, αυτά τα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Οι εταιρείες που ελέγχουν τις μυστικές μας ταυτότητες.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί